شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات آلفا گرافیک

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آلفا گرافیک اقدام نماید.

ثبت و پردازش سفارش

ساعت كاري آلفا گرافیک ٩ الي ١٧:٣٠ می باشد .
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری ثبت شده و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند .
نکته: ( تعداد روز كاري اختصاص یافته به هر محصول در وبسایت قید شده است)
نکته: در صورت تعطيلات ناگهاني (آلودگي، زلزله،…..)امكان وجود تاخير در تحويل كارها مي باشد .
نکته: زمان تحویل سفارش قید شده، بدون احتساب زمان ارسال پستی و تيپاكس مي باشد .
تعداد روز كاري چاپ های اختصاصي با توجه به حجم كار محاسبه و اعلام ميشود .
اگر تکمیل مراحل سفارش تا قبل از ساعت 12 صورت گیرد آن روز، روز کاری برای کارفرما محسوب می شود و در غیر اینصورت، روز های کاری از فردای آن روز محاسبه میشود .
آلفا گرافیک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آلفا گرافیک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آلفا گرافیک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آلفا گرافیک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آلفا گرافیک محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند .
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
در صورت باطله شدن سفارشات چاپ عمومی و دیجیتال ، پس از اعلام به کارفرما، تعداد روزهای کاری هر محصول که در وبسایت قید شده برای چاپ مجدد محاسبه خواهد شد. زمان چاپ مجدد سفارشات اختصاصی با توجه به سفارش محاسبه خواهد شد .
زمان ارسال پستی و تيپاكس با توجه به موقعیت مقصد بين ٢ تا 5 روز از زمان ارسال ميباشد .

كامل بودن سفارش

ثبت سفارش و زدن فاكتور در سايت
ارسال فايل نهايي و مورد تاييد شركت توسط کارفرما
پرداخت كل هزينه فاكتور و ثبت شماره تراكنش
نکته: در صورت واريز آنلاين سيستم به صورت اتوماتيك تراكنش را ثبت ميكند .
نکته: در صورت واريز به حساب و يا كارت به كارت كردن پركردن شماره تراكنش به عهده کارفرما مي باشد هر گونه ديركرد در ارسال اطلاعات پرداخت به عهده کارفرما ميباشد .
تاييد پرداختي توسط شركت
تاييد طراحي و چاپ توسط کارفرما طراح و مدير بخش

تحویل سفارشات

ساعت تحويل كار 16 به بعد ميباشد .
سفارشهای آماده به تحویل، پس از تماس تلفنی و انجام هماهنگی های لازم ارسال میشوند .
هنگام تحویل سفارش، در صورت پاسخگو نبودن کارفرما به تماسهای تلفنی، ایمیل و پیامک ارسال شده از آلفا گرافیک ، هرگونه تاخیر بر عهده کارفرما می باشد .
تحویل سفارش در صورت تسویه کامل صورت میگیرد .

خسارت در هنگام حمل و نقل( پیک-تیپاکس-پست)

آلفا گرافیک همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آلفا گرافیک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش آلفا گرافیک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش آلفا گرافیک ارسال شود .
هزينه ارسال به عهده کارفرما ميباشد .
در صورت ارسال سفارش و تحویل نگرفتن آن توسط کار فرما، کلیه خسارات به عهده کارفرما میباشد .

قوانين طراحي

سفارش طراحی پس از ثبت فاکتور و پرداخت و ارسال اطلاعات مورد نياز از طرف کارفرما آغاز می شود .
آلفا گرافیک متعهد میشود حداکثر تا دو نمونه طراحی را به کارفرما تحویل دهد .
از طراحی های انجام شده توسطآلفا گرافیک،کارفرما مجاز به انتخاب یک طرح میباشد. در صورت انتخاب هر دو طرح 50 درصد هزینه طراحی به فاکتور اضافه میشود .
در صورت تاييد نكردن طرح ها از طرف کار فرما به دفعات طراحی انجام ميشود .
پس از تاييد طرح تا سه نوبت اديت به صورت رايگان ميباشد و پس از آن شامل هزينه مي باشد .
تایید نهائی طراحی و ویرایش های انجام شده توسط کارفرما از طریق ایمیل یا پیامک الزامیست و موجب فرستاده شدن سفارش به چاپخانه میشود. هرگونه تاخیر در تایید نهایی بر عهده کارفرما می باشد .
هرگونه غلط املائی پس از تایید نهایی به عهده کارفرما بوده و آلفا گرافیک هیچ گونه مسئولیتی در این قبال ندارد .
پس از تایید اولیه یکی از طرح های ارسالی از طرف آلفا گرافیک توسط کارفرما، تغییر آن به طرح دیگر امکان پذیر نمی باشد .
کارفرما موظف است اطلاعات مورد نیاز طراحی را در قالب یک فایل word برای پروکارت ارسال کند .

قوانين چاپي عمومي

در صورت بروز مشکل چاپی از طرف آلفا گرافیک، بعد از انجام کارشناسی، سفارش تجدید چاپ میشود .
رعايت كردن نكات چاپ عمومي که توسط طراحان و کارشناسان چاپ اعلام میشود الزامیست .
در صورت عدم رعايت توسط کارفرما مسئوليت خرابي به عهده کارفرما مي باشد .
احتمال بروز 10 تا 20 درصد اختلاف رنگ در چاپ عمومی وجود دارد .
سايز هاي اعلام شده در سايت قبل از برش مي باشد و بعد از برش ١ الي ٢ ميلیمتر از هر طرف پس از برش کاسته خواهد شد .
احتمال خطا در برش و زدن قالب ١ الي ٢ ميلیمتر مي باشد .
تعداد کارهاي چاپي کمتر یا بیشتر از 50 عدد ميباشد و در صورت کمتر بودن تعداد از این عدد هزینه کسری کار به کارفرما بازگردانده خواهد شد .

قوانين مرجوع كردن كار

در صورت اشتباه از آلفا گرافیک كار دوباره چاپ ميشود و در غير اينصورت مشكل به عهده کارفرما مي باشد. ولي آلفا گرافیک براي تجدید چاپ، پيشنهادات خود را ارائه میدهد .
در صورت اعلام شكايت كار مورد كارشناسي قرار ميگيرد و بعد نتيجه اعلام ميشود .
زمان اعلام شكايت از سفارش پس از تحويل كار به مدت يك هفته ميباشد در غير اين صورت آلفا گرافیک هيچ مسيوليتي در اين قبال ندارد .
حداقل زمان براي كارشناسي سه روز کاری مبياشد.
زدن تيكت الزاميست
در صورت اشتباه از جانب آلفا گرافیک ، كار دوباره چاپ خواهد شد ولی طرح چاپ شده به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.
در صورت اعتراض ، با آلفا گرافیکتماس گرفته و مشکل را اعلام کرده تا کار مورد بررسی قرار گیرد و از ارسال مجدد کار ها به آلفا گرافیک قبل از اعلام نتیجه واحد کارشناسی خوداری فرمایید در این صورت آلفا گرافیک در قبال تحویل کار هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
پاسخگویی به ایمیل برگشت کار الزامیست و زمان شروع بررسی از زمان ارسال ایمیل می باشد

قوانين برگشت پول

اگر انصراف از طراحی قبل از شروع طراحی صورت پذیرد، مبلغ فاکتور به طور کامل باز گردانده میشود و در غیر این صورت 50 درصد از مبلغ فاکتور باز گردانده میشود .

در صورت انصراف از چاپ، مبلغ فاکتور اگر قبل از شروع چاپ باشد به صورت کامل باز گردانده می شود .
براي برگرداندن هزينه زدن تيكت الزاميست .
برگشت پول بعد از بررسی در آخر هر هفته صورت میگیرد.
در صورت باطله شدن كار توسط شركت هزينه باز گردانده نميشود بلكه از گارانتي كارهاي چاپي استفاده شده و كار دوباره چاپ مي شود .

موارد گارانتي

زمان استفاده از گارانتي تا ٧ روز کاری ميباشد .
هر گونه خرابي كه توسط كارشناسان شركت مورد تاييد باشد .

نمایندگی

آلفا گرافیک در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی آلفا گرافیک اطلاع دهید .