چاپ بادکنک ارزان

چاپ بادکنک ارزان

چاپ بادکنک ارزان

چاپ بادکنک ارزان ولی باکیفیت مورد علاقه همه مشتریان چاپ بادکنک است ولی متاسفانه بسیاری تعدادی از شرکت های فعال در این زمینه برای سود بیشتر از کیفیت چاپ خود میکاهند و یا از بادکنک های ارزان قیمت استفاده میکنند. مجموعه آلفاگرافیک اما برای جذب مشتریان ثابت از سراسر کشور، چاپ بادکنک ارزان را بصورت حرفه ای و باکیفیت انجام میدهد.

این مجموعه برای انجام پروژه های خود از بهترین بادکنک های وارداتی استفاده می نماید که همین امر باعث رضایت هرچه بیشتر مشتریان چاپ بادکنک ارزان میشود. بادکنک های مورد استفاده در آلفاگرافیک در طرح ها ، رنگ ها و اندازه های مختلف هستند که مشتریان برای چاپ میتوانند از بین تعداد زیادی انتخاب کنند.

همچنین برای انواع نوشته ها با رنگ های مختلف برای چاپ بادکنک ارزان مشتریان آلفا گرافیک میتوانند رنگ های متفاوتی از بادکنک ها را سفارش دهند.

چاپ بادکنک تبلیغاتی

فقط چاپ بادکنک ارزان کافی است؟!

فرض کنید شما مدیر تبلیغاتی یک موسسه خیریه هستید و برای جشنی که در پیش رو دارید نیازمند بادکنک آرایی هستید. میخواهید علاوه بر جشن و تبلیغات ساده از چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز استفاده نمایید. مثلا شما به تعداد هفتصد عدد بادکنک نیاز دارید. آیا برای این تعداد از چاپ بادکنک تبلیغاتی شما فقط از تعداد کمی از رنگهای ساده و معمول استفاده خواهید کرد؟
مسلما پاسخ منفی است چراکه شاید موسسه شما رنگ خاصی برای خودش انتخاب کرده است و شما میبایست برای چاپ بادکنک نیز از تعداد زیادی از همین رنگ استفاده نمایید ویا جشن شما درباره موضوع خاصی است که آن موضوع خاص را در جهان با رنگ خاصی میشناسند و نیازمند بادکنک در همین رنگ هستید. ولی اگر مجموعه ای که چاپ بادکنک شما را انجام میدهد این رنگ های خاص را دراختیار نداشته باشد جشن شما به آن خوبی که شما انتظارش را داشته اید پیش نخواهد رفت.

کیفیت بادکنک های مورد استفاده در چاپ بادکنک نیز از همین قانون نانوشته پیروی میکنند یعنی شما برای جشن و مراسم خود نیازمند بادکنک های سالم و مقاوم هستید. اگر جشن شما چند روز ادامه یابد و از طرفی بادکنکها از مقاومت لازم برخوردار نباشند آیا میتوانند این چند روز را دوام بیاورند؟ یا در مقابل آفتاب از بین نروند؟ برای چاپ اول به بادکنکهای باکیفیت نیاز دارید.

 

چاپ بادکنک ارزان و باکیفیت

پس نباید فقط به چاپ بادکنک ارزان اکتفا کنید. شما نیاز به چاپ بادکنک ارزان ، مقاوم و با چاپ باکیفیت دارید و این ویژگی در آلفا گرافیک تضمین شده است

مجموعه آلفاکرافیک بادکنک ها و چاپ بادکنک های خود را تضمین میکند و برایتان بهترین کیفیت را در چاپ بادکنک تبلیغاتی به ارمغان می آورد.

برای سفارش و همچنین مشاوره در این مورد، با شماره 09357765305 تماس حاصل فرمایید.

چاپ بادکنک تبلیغاتی

اهمیت چاپ بادکنک تبلیغاتی و چاپ بادکنک ارزان

اهمیت چاپ بادکنک تبلیغاتی

اهمیت چاپ بادکنک تبلیغاتی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک همواره انکارناپذیر بوده است. این امر مخصوصا زمانی خود را بیشتر نشان میدهد که شما میخواهید برای کسب و کار خود جشن افتتاحیه یا سالگرد یا جشن یک موفقیت را برپا کنید. شما می توانید با چاپ بادکنک ارزان و چاپ بادکنک تبلیغاتی نظر همه را به کسب و کار خود جلب کنید.

چاپ بادکنک تبلیغاتی

آلفاگیفت در این مقاله سعی کرده است تا به تشریح چند نمونه از عناوین چاپ بادکنک تبلیغاتی بپردازد و شما را درمیان انواع تبلیغات با تبلیغ چاپ بادکنک ارزان آشنا کند

عدم نیاز به جای مکان اختصاصی : لوگو شما با چاپ بادکنک تبلیغاتی بدون ایجاد هیچ مزاحمتی با بهترین شکل ممکن در معرض دید عموم قرار میگیرد.
زیبایی بصری : با چاپ بادکنک تبلیغاتی و استفاده از لوگو و متون زیبا بر روی آن همراه با ترکیب رنگ زیبای بادکنک تبلیغاتی میتوان جلوه زیبایی را به نمایش گذاشت.

چاپ بادکنک تبلیغاتی

با یک تیر دو نشان : هر بار چاپ بادکنک تبلیغاتی و دادن آن به کودک که حامل لوگو و پیغام شماست هم باعث شادی کودک میشوید و هم باعث جذب حتمی توجه خانواده او به تبلیغات شما.
همیشه در معرض دید : بادکنک همیشه به خاطر شرایط خاص فیزیکی بر خلاف هدایای تبلیغاتی دیگر مانند خودکارهای تبلیغاتی، کلاه، جا سویچی، لیوان و … نه در جیب، نه در کیف و نه در هیچ جای بسته دیگری نمیتواند جای بگیرد و همیشه در معرض دید میباشد.
ارزان ولی موثر : با کمترین هزینه براحتی میتوانیدد بیشترین بهره را از آن ببرید.
ارزش معنوی : در فرهنگ و جامعه ما، کودکان و شادی آنها ار اهمیت زیادی برخوردار میباشد. که بادکنک این مسئولیت را به عهده می گیرد.

پوستر چیست

پوستر چیست

پوستر چاپ بادکنک چاپ بادکنک تبلیغاتی چاپ بادکنک ارزان چاپ بادکنک چینی چاپ بادکنک تایلندی يك رسانه و ابزار براي اطلاع‌رساني است. طبق تعريفي كه در ديكشنري‌ها آمده ، پوستر يك صفحه‌ايست كه بر روي ديوار نصب مي‌شود ، ماموريتي براي اطلاع‌رساني دارد ، آگاهي مي‌دهد و مطلبي را مي‌رساند در اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم نيازهاي اجتماعي و فرهنگي ايجاب مي‌كرد كه يك چنين ابزاري بوجود بيايد().

در نتيجه مي‌توانيم بگوييم پوستر ، بدنبال رفع نيازهاي جامعه به مدد كار تبادل اطلاعات در سطح جامعه آمد.

اگر تاريخ را نگاه كنيم ، مي‌بينيم كه درفاصله جنگ اول و دوم جهاني ، نقش پوستر در تبليغات جنگ خيلي شاخص و قابل تامل است.

در آلمان ، در تبليغات سياسي كه منجر به روي كار َآمدن نازي‌ها شد ، نقش پوستر انكار كردني نيست.

زمان جنگ هم غير از رسانه‌هاي ديگر مثل راديو ، در تهيج و تشويق مردم نقش مهمي داشت و اطلاع‌رساني خيلي موثري در مسائل مربوط به جنگ داشت.

در كتاب‌هاي تاريخ هم مي‌بينيد كه اين رسانه در زمان جنگ چه ابزار قدرتمندي بوده است.

بعد از جنگ هم نقش پوستر در بخش‌هاي سازندگي و اقتصادي و . . . ديده مي‌شود و مي‌بينيم

كه در تبليغات تجاري و فرهنگي جايگاه مشخصي پيدا مي‌كند. خبر مي‌دهد ، آگاه مي‌كند ، كالا را مي‌فروشد ،

مردم را به شركت در مسائل اجتماعي ترغيب مي‌كند و مطالب ديگر.

درست است كه الان با آمدن رسانه‌هاي جديد ، محدوده فعاليت پوستر كمتر شده ، اما اگر تخصصي‌تر به قضيه نگاه كنيم ،

مي‌بينيم كه جايگاه پوستر خاص‌تر شده است ، نه اينكه بگوييم كاملا محدود شده است. يعني يك جايگاهي دارد

كه رسانه‌هاي ديگري با آن شرايط نمي‌توانند اين كار را انجام بدهند. بنابراين پوستر يكي از حلقه‌هاي بهم پيوسته رسانه‌هاست.

اين حلقه‌ها تعدادشان اضافه شده ، براي اينكه گردش اطلاعات با سهولت انجام شود. بنابراين مي‌توانيم

با تعاريف خاص جايگاه پوستر را دريك برنامه‌ريزي كلان مشخص كنيم. من اعتقاد ندارم محدود شده بلكه جايش كمي تنگ شده است. اما توانسته زبان خودش را رساتر كند و كيفيت بيان تصويريش را كاملا متفاوت كند ،

آنهم در جايي كه رسانه‌هاي ديگر نمي‌توانند حضور داشته باشند.

لاين خودش را پيدا كرده و جايگاه خاص خودش را دارد. به نظر من نه تنها ارزش و اعتبار خودش را حفظ كرده ،

بلكه اهميتش هم بيشتر شده است.

به اين دليل كه حالا بايد با دقت بيشتري طراحي شود.

در رسانه‌هاي ديگر يك خلايي وجود دارد كه این نوع تبلیغ مي‌تواند آن را پر كند

وقتي صحبت مسائل فرهنگي مي‌شود ، مسلما عناصري كه در تشكيل پوستر ، هم نوشتاري و هم تصويري ، مشاركت دارند ابزاري هستند

براي ارسال پيام ، كه اين البته با نوع تجاري متفاوت خواهد بود. ظرف يكي است ، اما آنچه كه در داخل اين ظرف مي‌ريزيم ، تفاوت را ايجاد خواهد كرد. اين بستگي به موضوع دارد و موضوع تعيين مي‌كند كه چه لحني بايد داشته باشيم ، شرايط رنگي چگونه است و . . .

من فكر مي‌كنم در پوستر فرهنگي بيشتر درگير عمق مي‌شويم و اين عمق ، نقش اساسي در اركان يك پوستر فرهنگي به عهده دارد

و پيدا كردن عمق ، كار را مشكل‌تر خواهد كرد. بنابراين به نظر من تفاوت در محتواست كه شرايطش را هم بايد

با ابزار خاص خودش به كار ببريم.

منظور من عمق معناست. البته نمي‌توانيم بگوييم كه در پيام‌هاي تجاري نياز به عمق معنا نداريم ،

اما در بخش فرهنگي به هر حال درگير موضوعاتي مي‌شويم كه ناچاريم عمقي‌تر فكر كنيم.

فرض كنيد پوستر تاتر ، طراحي‌اش پيچيده‌تر است از يك پوستري كه براي يك كالاي تجاري طراحي مي‌كنيد.

آنجا مجبوريد كه مطالعه دقيق‌تر و عميق‌تري راجع به مسائل انجام دهيد و در بخش تجاري ، نوع مطالب عوض مي‌شود

و شرايطش به گونه‌اي ديگر است كه من فكر مي‌كنم در بخش فرهنگي مشكل‌تر است.

يعني در پوستر فرهنگي ارتباط با مخاطب ديرتر برقرار مي‌شود ، چرا كه مخاطب بايد به آن عمق برسد.

بله ، ممكن است كه با زبان استعاره صحبت كنيم ، يا با ابهام و اشاره صحبت كنيم.

براي اينكه مي‌خواهيم به ابعاد ديگري در معنا برسيم.

آشنایی با روش های تبلیغاتی

آشنایی با روش های تبلیغاتی

در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمی‌شود. اکنون و در دنیای امروز روش های تبلیغاتی مورد استفاده تفاوت چشمگیری با گذشته کرده است از جمله تبلیغات بصری مانند چاپ بادکنک و چاپ بادکنک تبلیغاتی

امروزه تبلیغات و بازاریابی بخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل می‌دهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانس‌هایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روش‌های قدیمی و سنتی استفاده می‌کنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روش‌های جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.

آژانس‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که که استفاده از این روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایده‌هایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنند. تبلیغات روزنامه‌ای و آگهی‌های تبلیغاتی ورقه‌ای دیگر کارآیی ندارند.

اشخاصی که هنوز به تبلیغات روزنامه ای، تلویزیونی یا رادیویی امیدوار هستند و گمان می کنند که این تبلیغات می‌تواند در فروش محصولات و خدمات آنها مفید بوده و در این امر نقش مثبتی دارد باید در دوره های جدیدی که روش‌های جدید و ایده‌های جدید تبلیغات را آموزش می‌دهد شرکت کنند. در این مقاله سعی بر این است که به طور مختصر این روش های تبلیغاتی مدرن به مخاطبان ارائه شده و به آنها شناسانده شود.

روش های تبلیغاتی؛ ابزارهایی نوین برای رونق شرکت‌ها

روش های تبلیغاتی متفاوت و متنوعی وجود دارد که اکنون برای تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته در این مقاله برخی از جدیدترین و داغ ترین روش های تبلیغاتی که به شهرت بسیاری در جهان دست پیدا کرده‌اند به مخاطبان ارائه می‌شود چرا که همه اکنون به دنبال روش‌های انگیزشی جدیدی هستند که بتوانند از آنها استفاده کنند. بسیاری از روش های تبلیغاتی جدید نتیجه ظهور اینترنت و برخی دیگر تنها ایده‌هایی ناب و اصیل هستند که تبلیغات رسانه ای فعلی را به روش هایی بسیار جذاب و برجسته تبدیل کرده‌اند.

تبلیغات اینترنتی مفهوم گسترده ای است و انواع متفاوتی را در بر می‌گیرد. برخی از اینروش های تبلیغاتی اینترنتی اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تبلیغات ایمیلی یکی از این روش ها است و تبلیغات بنری، تبلیغات پیکسلی ، تبلیغات وبلاگی ، تبلیغات کلیدواژه ای و در نهایت تبلیغات موقعیتی نیز نوع دیگری از تبلیغات اینترنتی هستند.

برخی از این روش‌های نوین که استفاده از آنها اکنون رواج بیشتری دارد بدین ترتیب هستند:

تبلیغات بنری مبتنی بر وب

همانطور که تبلیغات بیلبوردی پیش از این در جاده ها مورد استفاده قرار می‌گرفت نوع مشابه این روش های تبلیغاتی در فضای مبتنی بر وب مطرح است. آیا تا به حال به نواره‌های تبلیغاتی که در بالای صفحات وب در حین کار و مطالعه ظاهر می شود دقت کرده‌اید؟ این نواره‌ها در حقیقت همان بنرها هستند.

بنرهای مبتنی بر وب یا بنرهای وبی معمولا با استفاده از تصاویر و یا برنامه جاوا و یا هر برنامه چندرسانه ای و انیمیشنی دیگر ساخته می شوند. بنرهای وبی معمولا به صفحات وبی لینک می‌شوند که با محتوای وب سایت های موجود ارتباط دارند.

تبلیغات دسته سیار موسیقی

این نوع تبلیغات مساله خاصی نیست اما یکی از روش های تبلیغاتی پروپاگاندا است که هدف آن متقاعد کردن کاربر است به خرید یک محصول با این ابزار که اشخاص دیگر نیز از این محصولات استفاده می کنند و این کار به نفع صاحب برند است و بنابراین به هر قیمتی که شده او تمایل دارد که این کار را انجام دهد. اجرای این نوع روش های تبلیغاتی یا همان پروپاگاندا، کاربر و مصرف کننده را وادار می کند که حداقل در مورد خرید محصول مورد تبلیغ اندکی فکر کند و از نظرات دیگران درباره این محصول با اطلاع شود و در انتها خود نیز به یکی از اعضای باند تبلیغ کننده آن محصول تبدیل شود.

روش های تبلیغاتی این گونه  در حقیقت یک استراتژی است که بر اساس روانشناسی مصرف کننده انجام می شود بنابراین تکنیکی موثر است که می تواند در هر رسانه‌ای چه به صورت چاپ شده، الکترونیک یا پخش گسترده مورد استفاده قرار بگیرد.

تبلیغات تشویقی

تبلیغات تشویقی و ترغیبی عبارت است از استفاده از آیتم‌های هدیه‌ای تبلیغاتی یا رویدادهای رسانه ای ترغیبی و تشویقی که به جلب توجه عمومی کمک بسیاری می‌کند و روشی است موثر برای تبلیغات.

توزیع هدایای تبلیغاتی و تشویقی یک تکنیک تبلیغاتی است که می‌تواند خلاقیت و نوآوری‌های بسیاری را داشته باشد و در عین حال بسیار موثر و کارآمد باشد.

قدردانی و پشتیبانی

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که چرا هنرپیشه‌ای مانند کیانا ریوز یک بار در برخی از تبلیغات اجرا شده برای فروش محصولات کورن فلکس شرکت کرد؟ آیا این کار مزیتی برای آن شرکت به حساب می آمده است؟ به وضوح مشخص است که پاسخ به این سوال مثبت است. به طور قطع حمایت و پشتیبانی یک هنرپیشه یا هنرمند معروف می تواند دلیلی کافی برای برخی مشتریان باشد که حتی برای یک بار هم که شده محصول مورد پشتیبانی آن هنرمند یا شخصیت برجسته را امتحان کنند. نوع دیگری از این تکنیک تبلیغاتی مقوله ای است که تبلیغات غیر مستقیم و نهفته نام دارد. این نوع تبلیغات به استفاده از نام‌های برندها یا محصولات واقعی در فیلم ها یا سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی می پردازد و به طور غیر مستقیم آن محصولات و برند ها را تبلیغ می کند.

تبلیغات پوششی و جایگزین

برخی قوانین ملی کشورهای مختلف تبلیغ محصولات مخدر مانند خوردنی‌های الکلی و یا دخانیات را ممنوع کرده‌اند. به همین سبب بسیاری از برندهای پوششی به وجود آمدند که با تکنیکی خاص تنها به تبلیغ و ترویج نام برندی پوششی می پردازند که به نوعی یادآور محصولات برندی است که تبلیغ آنها ممنوع اعلام شده است.

تبلیغات پیکسلی

تبلیغات پیکسلی نوع جدیدی از تبلیغات اینترنتی است که در آن هزینه تبلیغات بر اساس تعداد پیکسل‌هایی که آن تبلیغات اشغال می‌کند محاسبه می‌شود.

این نوع تبلیغات از اواخر سال 2005 رونق گرفت و وارد انواع تکنیک های تبلیغاتی شد. در آن سال یک دانشجوی بریتانیایی با نام «الکس تیو» وب سایتی را ایجاد کرده بود و نام آن را «صفحه اصلی میلیون دلاری» گذاشته بود. در این صفحه تبلیغ کنندگان می‌توانستند فضای تبلیغاتی را خریداری کنند و بهای این فضا بر اساس پیکسل‌های اشغال شده برای آن تبلیغات محاسبه می‌شد به طوری که برای هر پیکسل یک دلار پرداخت می شد و محدودیت یک میلیون پیکسلی نیز در این فضا وجود داشت. علاوه بر گزینه های مبتنی بر فضا که از سوی وب سایت‌های میزبان ارائه می‌شد گزینه دیگری نیز وجود داشت که در آن از نسخه پیکسلی خودت آن را انجام بده[1]استفاده شده بود که این اطمینان را ایجاد می کرد که اشخاصی که شناختی از سیستم پیچیده تبلیغات پیکسلی ندارند می توانند در وب سایت‌های خود بدون هیچ مشکلی و سردرگمی از این تکنیک استفاده کنند. برخی از پرمصرف ترین و رایج ترین نسخه‌های پیکسلی DIY نسخه میلیون پیکسل و نسخه تبلیغات پیکسلی GPix است.

تبلیغات موقعیتی

آیا تا بحال به این نکته توجه کرده‌اید که چگونه گوگل تبیلغاتی را تولید می‌کند که به دامنه مباحث جستجو شده توسط شما ارتباط دارد؟

یا اینکه اخیرا به تبلیغات گوگلی که درسرویس پست الکترونیک گوگل در کنار ایمیل های شما نمایش داده می‌شود توجه کرده‌اید؟

نخستین سرمایه‌گذاری سایت گوگل در حوزه این نوع تبلیغات که تبلیغات موقعیتی و مبتنی بر موقعیت نامیده می شود با نام حالت تبلیغاتی گوگل انجام شد. تبلیغات موقعیتی یکی از انواع بسیار هدفمند و تخصصی تبلیغات در فضای بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغات توسط سیستم‌های خودکار و مبتنی بر محتوای مشاهده شده توسط یک کاربر خاص انتخاب شده و برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود. سیستم های خودکار، متن وب سایت مورد مشاهده کاربر را از لحاظ کلیدواژه ها اسکن می کنند و تبلیغاتی را که با محتوای مورد استفاده کاربر هماهنگی داشته باشد را برای کاربر ارسال می کنند. بسیاری از موتورهای جستجو نیز از تبلیغات موقعیتی برای نمایش تبلیغات هماهنگ با محتوای مورد جستجوی کاربر بر روی صفحات نتیجه جستجوی وی استفاده می‌کنند. پس از آغاز این کار برای اولین بار توسط گوگل سایت‌ها و موتورهای جستجوی دیگری چون یاهو و مایکروسافت نیز این کار را انجام دادند.

تبلیغات کلیدواژه‌ای

تبلیغات کلیدواژهای همان نوع تبلیغاتی است که با نام تبلیغات پولی به ازای هر بار کلیک کردن یا تبلیغات هزینه‌ای به ازای هر بار فعالیت نیز شناخته می‌شود. با وجود اینکه یاهو نخستین شرکتی بود که در این نوع تبلیغات سرمایه‌گذاری کرد اما برنامه تبلیغات کلیدواژه‌ای گوگل پس از آغاز عرضه به محبوبیت بسیار بیشتری دست پیدا کرد. برخی از موتورهای جستجوی مشهوری که این نوع تبلیغات را ارائه می‌کنند، عبارتند از یاهو!، مرکز تبلیغاتی مایکروسافت، Miva و Look Smart.

تبلیغات وبلاگی

بعضی از اشخاص هنوز هم گمان می‌کنند که یک وبلاگ چیزی نیست جز یک ژورنال آنلاین، اما واقعیت اکنون چیز دیگری را نشان می‌دهد. به علت محبوبیت بسیار زیاد وبلاگ‌ها، تبلیغ کنندگان به طور هوشمندانه‌ای از این وبلاگ‌ها به عنوان تبلیغاتی کارآمد و ابزارهای بازاریابی استفاده می‌کنند. وبلاگ‌های شرکتی روش و ابزاری بسیار عالی برای شرکت‌هایی هستند که از طریق اینترنت به مشتریان خود دسترسی دارند. وبلاگ‌های تبلیغاتی اغلب از تکنیک‌های بازاریابی موتورهای جستجو استفاده می‌کنند که دستیابی به نتیجه‌های بهتر را در فضای وب تضمین می‌کنند.

تبلیغات حمامی 

انتخاب این نام برای نوعی از تبلیغات که شاید چندان مورد توجه فعالان حوزه تبلیغات قرار نگرفته است شاید اندکی تعجب برانگیز باشد. تبلیغات حمامی چیزی نیست جز نصب تبلیغات در فضاهای عمومی تعبیه شده برای استراحت مردم. تحقیقی انجام شد که در آن از یک گروه از مردم که این مکان‌های استراحت عمومی را مشاهده می‌کردند مورد سنجش قرار گرفته بودند و از آنها پرسیده شد که آیا به تبلیغات نصب شده در ان مکان‌ها توجه می‌کنند یا خیر، و جالب توجه اینکه درصد بالایی از این اشخاص اظهار کرده بودند که این تبلیغات بسیار مورد توجه آنها قرار می گیرد.

بدین ترتیب می‌توان به این نتیجه گیری رسید که مردمی که در این استراحتگاه ها حتی برای مدتی کوتاه درنگ می‌کنند مخاطبان هدف بسیار خوبی برای این نوع تبلیغات هستند. البته این نوع تبلیغات هنوز جایگاه خود را در میان تبلیغ کنندگان پیدا نکرده است اما در آینده با پی بردن به مزایای این نوع تبلیغات، به تبلیغاتی بسیار کارآمد و موثر تبدیل خواهد شد.

تبلیغات موبایلی

گرچه دریافت تبلیغات از طریق تلفن همراه می تواند بعضی اوقات بساری آزاردهنده باشد و حالت مزاحمت را به خود بگیرد اما آمار و ارقام منتشر شده نشان دهنده آن است که تبلیغات موبایلی یکی از موثرترین انواع تبلیغات به شما می رود. اغلب اوقات تبلیغ کنندگان به اطلاعاتی حاوی شماره موبایل مشتریان فعلی و بالقوه خود دسترسی دارند یک پیام کوتاه بر روی تلفن همراه به ندرت از سوی مخاطب نادیده گرفته می شود و بنابراین می توان چنین روشی را روش یا ابزار تبلیغات و بازاریابی بسیار موثری به شمار آورد.

تبلیغات از طریق روابط عمومی

حفظ و توسعه روابط عمومی مناسب، ابزار بازاریابی مهمی برای شرکت‌هایی است که به دنبال حفظ تمایل و علاقمندی کارمندان خود و هم چنین مشتریان خود هستند. این نوع تبلیغات نه تنها راهی برای مطرح کردن شرکت در ملاء عام و اجتماع است بلکه روشی است بسیار عالی برای ایجاد و حفظ تصویر و هویتی ویژه از برند شرکت در دید مخاطبان و مشتریان. بدین ترتیب روابط عمومی ابزار تبلیغاتی مهمی است که از سوی برخی از شرکت ها برای دستیابی به سرمایه گذاران بهتر ، کارمندان حرفه ای تر و مهمتر از آنها، مشتریان بالقوه و بالفعل مورد استفاده قرار می گیرد.

سخن آخر

همانگونه که مشاهده می شود مبحث تبلیغات اکنون گستردگی بسیار زیادی پیدا کرده است و به روش های نوینی دست یافته است که ده سال پیش در هیچ کجا سخنی از آنها نبود. یکی از دلایل این پیشرفت و نوآوری در حوزه تبلیغات تکامل و پیشرفت فناوری های مختلف است. اکنون هر جایی که می رویم به طور قطع آثاری از تبلیغات را در آن مکان و موقعیت می بینیم و انواع متفاوتی از آن را تجربه می کنیم. اما آنچه در این میان از اهمیت بیشتری برخوردار است شناخت مشتریان بالقوه حوزه های مختلف برای استفاده بهینه از هریک از ابزارهای تبلیغاتی مدرنی است که در این مقاله به آنها اشاره کردیم.

بومی کردن این تبلیغات نیز مساله دیگری است که باید مورد توجه بخش های تبلیغات و روابط عمومی شرکت ها و سازمان ها بزرگ قرار گیرد تا نتیجه حاصل از به کارگیری این روش ها بهترین نتیجه ممکن باشد. بخش های روابط عمومی سازمانها و شرکتها یکی از بخش هایی هستند که در شناسایی مشتریان و به دنبال آن بررسی نیازهای جامعه در حوزه تبلیغات نقش پررنگی ایفا می کنند . انجام این کار و استفاده از ابزارهای مناسب تبلیغاتی تنها هنگامی عملی می شود که فعالان حوزه تبلغات و روابط عمومی خود اشراف کاملی به روش های تبلیغاتی و از سوی دیگر بازار هدف این روش ها داشته باشند تا بتوانند بهترین مخاطب را برای روش های مختلف انتخاب کنند.

تبلیغات

طراحی قالب سایت | طراحی صفحات وب

طراحی قالب سایت | طراحی صفحات وب

سیستم مدیریت محتوا

طراحی قالب سایت از دو بخش تشکیل می شود بخش سمت کاربر که همکان چیزی است که کاربران آن را می بینند و با کدنویسی های HTML و استایل نویسی CSS و افکت های انیمیشنی JAVA SCRIPT نوشته می شود اما این همه ماجرا نیست و پنل مدیریتی که سمت مدیر سایت هست به گونه دیگری است و با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور ماندد PHP و ASP نوشته می شود .
حال سیستم مدیریت محتوا یا همان CMS به دو گونه متفاوت می باشد یا سیستم های مدیریت محتوا عمومی یا اپن سورس مانند وردپرس ، جوملا، دروپال ، مجنتو و … می باشد و یا به صورت اختصاصی نوشته می شود که با زبانهای برنامه نویسی سمت سرور می باشد که کاملا اختصاصی و فقط برای این سایت نوشته می شود.

طراحی صفحات وب و قالب سایت

طراحی سایت اصولا با کدنویسی های HTML,CSS,JAVASCRIPT می باشد و اغلب به صورت های قالبهای آماده و یا قالب نوشته شده به صورت اختصاصی می باشد برای انتخاب قالب مناسب وب سایت چه به صورت آماده یا اختصاصی نکات زیر را باید مد نظر داشت:
1- اصول استاندارد کد نویسی: رعایت اصول و قوانیین کد نویسی W3 و نگارش صحیح کدهای در قالب سایت
2- استفاده از کد نویسی های CSS و JAVA SCRIPT در فایل خارجی و عدم استفاده از کد نویسی های داخل خطی
3- استفاده از تعداد کمی از فایل های خارجی به جهت بالا بردن سرعت سایت
4- فشرده سازی کد نویسی های CSS و JAVA SCRIPT
5- قابلیت واکنشگرا و رسپانسیو وب سایت نسبت به تمای اندازه های و ابعاد مختلف اپلیکیشن های کاربردی
6- امکان نصب پلاگین های کاربردی و یا تعریف انواع پلاگین ها و افزونه ها

امکانات عمومی طراحی قالب سایت

1– بخش نوشته ها: در این بخش می توان اخرین مقالات علمی و کاربردی وب سایت را اضافه نمود و همچنین امکان دسته بندی موضوعات مختلف وب سایت همراه با برچسب گذاری برای مقالات و اخبار سایت که روش ها و نوع استفاده از بخش نوشته ها مفصلا توضیح داده خواهد شد.
2– بخش برگه ها: در این بخش برگه های اصلی سایت از جمله صفحه اصلی، تماس باما و درباره ما که نیازی به تغییرات مداوم ندارند اضافه خواهد شد و با توجه به امکانات قالب می توان به صورت تم های گرافیکی طراحی نمود.
3– بخش دیدگاهها : طراحی قالب سایت آخرین دیدگاههای که برای مقالات ، محصولات و خدمات وب سایت گذاشته می شودمی توان مشاهده نمود و با تایید مدیر قابلیت نمایش در وب سایت را خواهند داشت.
4– بخش نمونه کارها: طراحی قالب سایت نمونه کارهای اجرا شده توسط کمپانی قرار می گیرد و می توانید نمونه کارها را در معرض دید عموم قرار داد
5– بخش فهرستها: در این بخش می توانید ایتم های مورد نظر منوی اصلی و منو های فرعی را اضافه یا کم نمود.
6– بخش ابزارک ها: در این بخش می توانید برای سایدبار و بخش های فوتر و هدر به طور اختصاصی ابزارک های مجزا تعریف نمود

کاغذ تحریر

کاغذ تحریر چیست

کاغذ تحریر چیست

انواع كاغذهاي چاپ و کاغذ تحرير توليد شده از خمير شيميايي ، شامل انواع كاغذ ظريف پوشش دار و بدون پوشش است .

كه معمولا حاوي مقادير كمي خمير مكانيكي، و يا كاملا فاقد خمير مكانيكي بوده و 25-5% نيز مواد پر كننده دارد.

طبق قانون تعرفه گمركي ايالات متحده ، مقدار بيشينه خمير مكانيكي 10% است.

در کاغذ تحریر ، از خميرهاي شيميايي چوب پهن برگان و سوزني برگان استفاده مي شوند.

از مهم ترين ويژگي هاي کاغذ تحریر مي توان به مقاومت مناسب، روشني زياد و قابليت بايگاني (نگهداري دراز مدت) خوب آنها اشاره كرد.

اخيرا انواع مختلفي از كاغذهاي ظريف با كيفيت بالا توليد شده اند كه حاوي مقادير نسبتا بالاي خمير مكانيكي ساخته شده

از صنوبر يا سپيدار هستند.

انواع كاغذ توليد شده از خمير شيميايي، معمولا در يك فرايند كاغذ سازي قليايي يا خنثي توليد شده ،

و ويژگي هاي مقاومتي خوبي براي ورقه كاغذ فراهم مي آورند.

كاغذ سازي خنثي ،امكان استفاده از كربنات كليسيم به عنوان اصلي ترين ماده پر كننده را فراهم نمود،

و ويژگي هاي بايگاني خوبي را براي كاغذ ايجاد مي كند.

مقادير زياد مواد پر كننده و خمير پهن برگان، موجب شكل گيري خوب كاغذ مي شود.

فن آوري هاي جديد مورد استفاده، شامل پرس كفشك دار است كه موجب افزايش سرعت ماشين

و افزايش درصد خشكي ورق كاغذ قبل از خشك كن مي شود.

 

 

رونق کسب و کار با طراحی سایت

رونق کسب و کار با طراحی سایت

رونق کسب و کار و افزایش فروش نیاز به راهبردی به روز با توجه به فناوری های جدید و استفاده از ظرفیت بالقوه جامعه می باشد.

در زمان صرفه جویی کنید و فروشتان را بیشتر کنید. اگر در فکر راه اندازی طراحی سایت برای کسب و کار تان هستید یا میخواهید سایت یا فروشگاه اینترنتی جدید جایگزین سایت قبلی و بی کیفیتان کنید، اما نمیدانید از کجا و چگونه این تحول را آغاز کنید ،شرکت طراحی سایت فانوس می تواند گزینه مناسبی باشد .

استفاده مردم از اینترنت روز به روز افزوده می شود و با گسترش فناوری و استفاده روزمره اغلب مردم از گوشی های هوشمند و اینترنت های پرسرعت امروزه بر تعداد کسانی که از فضای مجازی برای برآورده کردن نیازها و خرید های خود استفاده می کنند روز به روز بیشتر شده است ف در این روزگار اگر کسب و کاری برای خود سایتی نداشته باشد از میدان رقابت عقب افتاده و گوی رقابت را به رقبا واگذار می کند.

امروزه در جامعه ایران با توجه به یکسویه بودن و عدم اطمینان مردم به اخبار و اطلاعات رادیو و تلوزیون، فضای مجازی جایگاه ویژه ای در تبلیغات پیدا کرده است، شما می توانید هر هفت روز هفته و 24 ساعته کسب و کار و محصولات خود را تبلیغ کنید و مشتریانتان را افزایش دهید.

داشتن وب سایت و طراحی سایت مناسب نمای مجازی شماست . در دنیای کنونی اولین و مهمترین مسئله ای که مشتریان شما به ان توجه می کنند و تصمیم می گیرند با شما وارد تجارت شوند یا نشوند ، وب سایت و عملکرد شما در فضای مجازی می باشد.

اگر شما یک کسب و کار موفق را راه اندازی کرده اید، احتمالا وقت زیادی را صرف بالابردن کیفیت کارمندان، محصولات و خدمات خود می کنید . وب سایت نیز از ای امر مستثنی نیست و به همان اندازه مهم است و باید با یک تفکر پیشرو و خلاقانه همراه باشد تا سکو پرتاب و موفقیت شما باشد.

از جمله سایت های موفق خارجی می توان از eBay و amazon نام بردو از مهمترین سایت های موفق ایرانی می توان به شیکسون و روبان نام برد.

تمامی سایت های راه اندازی شده به موفقیت نمی رسند. اما با در نظر گرفتن چندین نکته و رعایت آن میتوانید در زمره سایت های تجاری موفق باشید :

  • طراحی سایت اصولی مطابق با استاندارد های گوگل
  • به روزرسانی مداوم سایت
  • ارائه خدمات مناسب و با کیفیت
  • رضایت مشتریان
  • ارائه کالاهای موجود و قابل عرضه در سایت
  • فروش های ویژه
  • کیفیت و کاربری سایت